Helgen

Helgen har varit helt underbart bra tycker jag, så tänker därför berätta lite kort eller långt om dagarna. :)

Fredag, gick upp vid 07.00 tiden, Ida kom till Hampus och vi hade följe ner till körskolan där Jerry väntade på oss. Begav oss till Ljungby, körde lite. Under tiden som de andra 2 körde så åt jag och Ida thaimat, mycket gott. Gick en runda på stan och kollade läget. Fick även träffa Fanny en snabbrunda då hon gasade förbi oss i Ljungby. :)
Och så åkte vi hem, kom hem runt kl. 14.00, mötte en klasskamrat som sa att vi hade slutat tidigare, sköönt. Så Emma kom och hämtade oss. Jag tog en snabbdusch och så begav vi oss till väla. Köpte ett par jeans och 2 tröjor, bilder kommer upp senare, har inte hunnit fota ännu.
När vi kom hem från väla så fixade jag mig och åkte hem till Ida där vi förfestade, väldigt mysigt att vara med er tjejer igen, har saknat er så mycket! <3
Runt 23.00 åkte vi ner till hotellet, Nathalie och Frida körde, tack för det. :)
Väl där var det massa som skulle fixas, pengar osv. Men till slut kom vi in på hotellet och skakade loss lite.
Jag fick dock i mig allt för mycket dricka, som kom upp lite senare när jag befann mig hemma hos Hampus. Han snarkade dock rätt hårt och märkte inte ens att jag lämnade rummet och var borta väldigt länge. ;P

Lördag, vaknade ganska tidigt då Hampus, Jessica och Martin skulle åka till Malmö för att hjälpa Evelina att flytta. Jag kunde inte sova någe vidare bra då jag mådde ganska illa och det körde rätt bra i magen. Hampus och dem åkte och jag somnade till en pyttestund. Mamma kom och hämtade mig, försökte få i mig lite mat, och så tog jag en dusch. Sen la jag mig på soffan ett par timmar, läste och sov, väldigt skönt. Men sen så var det dags att stiga upp och göra sig iordning. Sandra kom hit och vi åkte och hämtade mat och fixade oss. Senare kom Cassandra, Johan och Aldin hit, vi satt och snackade lite. Joel, Robin, Eddie & Lizelott skulle också kommit hit, men vi åkte ner till dem ist. Satt och snackade och hade mysigt, de andra drack, jag valde dock att ta det lite lugnare denna kväll. 
När folket fått i sig tillräckligt drog vi ner mot byn, Joel skjutsade mig på ryggen då min vänsterfot var helt förstörd på något vis. Väl nere vid puben så köpte jag en panpizza som jag och Joel delade på. Hungriga som vargar. :P
Sen gick vi och spelade lite biljard och chillade. Och så begav jag mig hem mot Hampus, älskar dig! <3

Söndag, vaknade bredvid min älskling. Gosade och pratade lite mys. Gick upp och gjorde frukost och drack världens godaste men ändå lustigaste te. ;D Sen blev det dusch och därefter städade vi hans rum. Läckert blev det. :D 
Jag åkte hem och har nu pluggat lite och ätit, ska snart ner till Hampus igen. sköt om er. :)

Som jag sa tidigare så kommer det in bilder en dag när jag har mer tid. ;P Pusstja 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0