Kasst mående

Idag är ingen bra dag, inte alls faktiskt. Den började bra då jag inte började förrän kl. 12.00, det var skönt. Hampus hade fixat te och frukost när jag kom ut ur duschen, smaskens. <3
Väl i skolan mådde man kasst ganska så direkt igen, det suger. Har mått hur bra som helst det närmsta dagarna, men nu känns det som att det är påväg neråt igen. :(
I alla fall så fixade vi inför åreresen, packade ner skidor, snowboards mm. Så nu är allt fixat inför söndagen.
Nu sitter jag uppe hos Emma, ska snart åka hem och börja packa lite, är ju inte lite saker vi ska ha med oss till Åre precis. :| Har nyss slängt i mig ett par välstekta fiskpinnar, mycket gott. Haha.

Kanske kommer in en snabbrunda senare, tänkte slänga in ett par bilder på vilka glasögon jag väljer mellan, om jag hinner. Sköt om er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0