Mycket att stå i

Tisdag idag, igår var det måndag och då övningskörde jag i Ljungby en sväng. Roligaste omgången än så länge. ;D
Blev ingen skola efter det då vi slutade precis när vi kom tillbaka. Jag och Ida gick och käkade på torget sen begav jag mig upp till Hampus. :)

Idag gick jag och Robin till körskolan en runda efter skolan, blev lite plugg och snack. Sen gick jag upp till Hampus och mös. Åkte sen hem och käkade, och har pluggat fram tills nu, paustime. ;P
Snart kommer Hampus hit så jag tänkte ta en snabbdusch.
I morgon ska jag äntligen sy in min klänning och på torsdag ska jag försöka hitta mig ett par nya glasögon, så det blir att köra ut till Synsam i Laholm, woohoo. ;D

Puss på er <3


Det är helt sjukt att en människa man inte ens känner kan få en att må så fruktansvärt dåligt :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0