Slitsamt

Oj oj oj, Åreveckan har verkligen tagit på krafterna, och jag är fortfarande trött, trots att jag haft en massa sovmornar. :O
Skolan har satt igång igen med en ordentlig fart och det är mycket som ska göras innan studenten. Det är ju faktiskt bara 12 veckor kvar tills vi går ut, helt sjukt. Som jag längtar! :D

Strålande väder idag när man vaknade, klart man flyger upp ur sängen då, eller? ;D
Blev en snabbdusch och en skön promenad till skolan. Trista långa lektioner som aldrig tog slut. Slutade dock väldigt tidigt, redan kl. 12.00, som alla andra torsdagar. :)
Gick till körskolan efter skolan, satt där i ca. 2 h, sen gick jag upp till Hampus, gosade och tittade på House.  
Nu har jag precis kommit hem och tänkte sätta mig och göra klart mitt samhällkunskaps arbete, ska lämnas in i morgon och jag har inte ens börjat. Går nog sådär med att hinna bli färdig tills i morgon.

Nehee, nu har jag inte tid att sitta här med. Ska plugga och sen ut och gå en runda med kusin Anton. <3
Sen blir det film och mys med älskling, börjar ju inte förrän 12.00 i morgon. (A)

Har laddat upp bilder sen Åre, men dem verkar inte vilja visa sig, får kolla på det när jag har tid. Pusstja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0