Stress

Jag fick rätt på Bea till slut, alltså i torsdags. Vi gick ner mot byn, och så plocke Hampus upp oss och skjutsade Bea till Hunehallen, och han och jag körde hem till mig. Det blev film och mys. <3
Jag somnade dock ganska snabbt då jag var lagom trött. ;P

Igår, alltså fredag, efter skolan pös jag hem och fixade mig. När mamma kom hem åkte vi direkt till Laholm där jag skulle köpa en såndär lurig bh till min balklänning. Det tog sin lilla tid. Efter det åkte vi hem till mormor och fikade, sånt måste man ju tydligen göra när man åker där förbi. ;P
Jag blev stressad som tusan så jag duschade hos mormor, åkte hem och fixade mig lite, packade också. Och så åkte jag till Sandra. Väldigt stressigt. Elin och Rebecka hade redan kommit dit, så vi slängde in käket i ugnen. Bakpotatis och mammas röra. ;D
Sen blev det snack och alkohol, myspys. <3
Senare blev det utgång. Gick inom Hampus och kollade läget lite vad där var för folk. Gick ut nästan direkt igen. Blev hotellet. Vi hade hyfsat trevligt, dock väldigt lite folk och kass musik denna kväll. ;P
Dante följde mig hem till Emma, där jag sov lagom gott med katten på magen i princip heeela natten. Jobbigt att man inte kunde vända sig, men ville ju ha honom kvar. (A)
Förresten, kameran glömde jag bort när vi gick ifrån Sandra, så blev bara foton hemma hos henne. ;P

Förkrök hos Sandra


Damerna <3


   
 

Happ, nu har jag nyss kommit hem, eller nästan i alla fall.
Har varit och fixat det sista med balklänningen och så har vi varit och hämtat Hampus och Anton i Ljungby, då dem spelat innebandy där inatt. Dem var lagom trötta.  :)

 

Ikväll blir det lugnt, myskväll oså då mamma och pappa ska iväg. Wihoow! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0