Torsdag, fredag

Torsdag, hyfsat lugn dag, slutade i alla fall tidigt. Hade bara en lektion och sen var vi på någon föreläsning om Fryshuset i kulturhuset. Mycket intressant. :) Mamma kom och hämtade mig vid kiosken och jag åkte hem och la mig på soffan. Läste typ 100 sidor i min bok och sen somnade jag gott i 3 h. :O
Blev att fixa sig direkt när man vaknade, skulle ner till byn med Bea. Rock the house. Väldigt bra denna gången faktiskt.
Johanna var bäst. ;D
Efter Rock the house gick jag och Bea vidare till hunehallen där Hampe mfl. hade bandyträning. Jag åkte med Hampus hem och Bea drog väl förmodligen också hem. :P
Blev mys och tidning när jag kom hem till Hampus. <3

Fredag, allra sista dagen på praktiken idag, jag har ju varit där några dagra extra för att ta igen de dagar jag varit sjuk. Men det har jag inte haft något emot. :)
Har varit en bra dag. Barnen och mina handledare överraskade mig. Barnen hade gömt en present, så körde dem fågel, fisk eller mittimellan med mig. Lite skoj. :) Fick en ljushållare i form av en ros, passar väldigt bra in på mitt rum, och så fick jag även en bild som barnen hade ritat. De hade ritat sig själva och skrivit sitt namn. Alla på ett enda papper. Kommer sakna dem små liven! <3
Gick till Hampus när jag slutat, la mig under täcket som han legat och värmt upp hela morgonen. :)
Blev lite tvtittande och så somnade jag såklart. När jag vaknade hade Hampus gjort te till mig, gullunge. <3
Mamma hämtade mig, och jag har nyss slängt i mig en smoothie och duschat. Ska fixa mig nu för att sen börja partaja! :)
Puss på er <3

Överraskningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0