Väx upp

Inga  bilder idag heller, men jag har förvarnat er alla om att jag kommer att vara lite tråkig ett tag framöver, det får ni leva med, eller också så påminner ni mig om att jag ska plocka med mig kameran överallt. (A)

Lugn dag idag, blev överlycklig när jag såg att det var uppehåll. Hatar att gå till skolan när regnet piskar mot ansiktet och glasögonen blir helt igenimmade, lagom jobbigt. Men jag kom till skolan torr och "fin" och slapp putsa glasen. ;P
Efter skolan drog jag inom Hampus en snabbrunda, åt lite popcorn, chokladpudding och tittade på tv, jaaa, jag vet jag äter mycket, men man lever bara en gång. :O
Pappa kom och hämtade mig. Mormor och morfar var på besök där hemma så vi fikade lite. Sen pluggade jag lite, eller egentligen mycket, har fått en hel del gjort idag. Applåder till Lina!
Efter lite fika och plugg så bjöd mormor och morfar på pizza, mycket smaskigt och lagom mycket vitlök. Men det gillar vi!
Och så blev det dusch och tandborstning, och nu ska jag snart ner till hunehallen där jag ska vänta på Hampus. Ska hem till honom sen och förhoppningvis så har han hämtat sladden som ska dras från datan till tv:n så vi kan se på Andra Avenyn. Hinner ju inte hem i tid p.g.a hans träning. Blöö.
Puss på er! :)

Du är ju fan inte sann, hur orkar du?
Du kan fan inte tjura över allt som inte går som du vill, väx upp. Man får ta saker och ting med en nypa salt i denhär världen, annars kommer man ta mig fan inte långt!

CIAO

Sandra gumman, jag finns här för dig! <3

Lina & Sandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0