Foto + Malmö

Blev ingen skola för mig varken i måndags eller igår, ögonen var allt för svullna för att kunna visa sig i skolan, och att orka med folks frågor, nejtack!!

Var och tog kort till körkortet igår, lite sent kanske, men nu är det i alla fall gjort. :D
Såg ut som en jävla köttbulle i ansiktet, och som vanligt så blev mitt ena öga bra mycket störra än det andra,  jag kommer aldrig vilja använda mig av mitt körkort, men har jag något val? NEJ!
Efter att jag tagit kort åkte jag och Hampus hem till honom och hämtade kisarna, och sen begav vi oss till Malmö.
Tog lite tid på vägen ner då en av kisarna skulle göra sina behov titt som tätt, som det luktade. ;D
Men så till slut kom vi fram. Blev Max mat och så kikade vi lite på Evelinas och Kalles semesterbilder, farligt men festligt.
Jag fick även en burk med Chai Tea av Evelina, sååå efterlängtat, sååå gott!
Och så var det dags att köra hem, men så blev det ett jävla oväder. Det började ösregna och blåsa, men värst av allt var nog åskan. Blixtrade åt höger och vänster, ja åt alla håll och kanter faktiskt. Läskigt!
Vi fick rusa ut i bilen, och så körde vi hem, sakta men säkert. :)
Jag körde hem till mamma och pappa en runda, pratade lite skit. Sen körde jag ner till Hampus igen. Tittade på tv och pratade.

Jag älskar dig Hampus, du gör mig hel! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0