Fredag

Efter dusch och fix åkte jag ner till byn och träffade Louise en runda, det var ju ett bra tag sen. Väldigt trevligt att sitta och småprata lite. :) Därefter åkte jag och hämtade Rebecka, Emma, Ida och Bea. Vi åkte till Bolzano och käkade. Väldigt gott. Satt och småpratade lite, och sen körde vi mot Örkelljunga där vi skulle släppa av Ida. :)
Köra lagligt och lyssna på hög musik, det är livet! ;)
Väl hemma i Markaryd igen åkte vi till Dante en runda, talades om att han hade fest, men det var ju bara Dante, Kalle och Jossan där, tihi.
Åkte i alla fall och släppte av Rebecka, och sen hem och lämnade bilen. Pappa skjutsade ner mig och Bea till byn igen. Kollade läget lite. Bea gick åt ett håll och jag gick och mötte Louise. Gick hem till Cassandra, pratade och kelade med kisebebisarna. :)
Sicken kaotisk kväll. ;O
Sen kom Hampus också på besök, blev ännu lite mer prat och sen gick vi hem och la oss. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0