Gummikork? ^o)

Jahapp, fest blev det, och det var längesen jag partajade nu, känns det som. Det är det där jävla körkortet som har tagit all min tid. Men man ska inte klaga. ;P
Men i alla fall, Rebecka kom hit och så skjutsade pappa ner oss till byn. Gick och inhandlade lite grejer inför kvällen och sen gick vi till Emil, där Elin och Bea väntade på oss.
Det blev hög musik och tequila, hade dock inga snappsglas så fick bli vanliga dricksglas. Sen skulle jag öppna min vinflaska, vilket var helt omöjligt. Vi hade vinöppnare och hela köret men det gick inte.
Jävla gummikork!!
Elin plockade därför fram sin lilla rosa verktygslåda, vi försökte med alla verktyg som fanns i lådan, till slut fick det bli hammaren. Slog av halsen på flaskan och därefter kunde jag hälla i mig det vi kämpat så mycket för. :D

Elin och jag med den sönderslagna flaskan (A)


Med tanke på att vi hällde i oss allt med en hilma fart så blev det snabbt onyktert. Vi dansade och spelade in små videoklipp, festligt. :D Klockan blev 23.00, och vi begav oss till FBU-stugan. Där var mest yngre och ingen musik som föll mig i smaken, blev därför ingen höjdarfest för min del. 
Dansade en stund sen åkte jag och Rebecka in till byn, kom in lagom tills puben stängde, sicken osis. 
Gick en bit och satte oss och pratade lite, Rebecka åkte hem och jag gick upp till Hampus och gosade. <3

Tack för en mycket trevlig kväll <3

Rebecka, Bea, Elin <3 


Tequila, Becka var dock inte sugen så hon stod över :)
   

Dansa dansa ;D ( Vad Bea gör kan jag inte riktigt sätta fingret på?)


Sugrören åkte fram, dock inge vidare att dricka vin ur sugrör!


Och med denna hemska bild tackar jag Rebecka, Bea & Elin för en väldigt kul kväll, sålänge det varade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0