I natt jag drömde något som...

...jag aldrig drömt förut...

Drömde värsta lustiga drömmen i natt, drömde nämligen att jag var inne på Hampus rum och körde bil och hade inte en aning om hur jag skulle ta mig ut utan att köra på något. Wiierd. ;P
Vaknade i alla fall av att Hampe mumlade något om att " Fan va du pratar?!"
Men hade sovmorgon så jag kunde somna om gott igen. Gick till skolan i det äckliga regnet. Blev några slappa lektioner och sen upp till Emma.
Snart kommer Hampus hem, då ska vi åka och handla lite käk, sen ska jag upp till Emma och tillaga skiten.
Blir väl lugnt ikväll, sitta i MBS-boken hela kvällen. :S

På torsdag blir det Ljungby med Elin. Träffa gamla klassen! <3
En snabbrunda inom Donken blir det också såklart.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0