IT'S KILLING ME!

Åhhh, jag blir så trött. Vill bara spy över alla böcker i skolan, hatar denna skiten. Varför ska allt komma nu i slutet. Tjocka jävla arbeten som vi lika gärna kunde gjort förra terminen. Men nejdå!! :@
Borde plugga nu, men förstår verkligen ingenting, vilket leder till att jag ger upp väldigt lätt också. Illa!
Nu sitter jag uppe hos syster och har nyss pluggat lite, skrivit några meningar oså. (A)
Är hungrig som ett as, vilket också är boven till att jag inte kan koncentrar mig. Men jag har ingen bil, och mamma jobbar så jag kan ju inte ta mig hem, att gå är inte min grej heller, så det får helt enkelt va. ;P
Blir förmodligen plugg hela dagen idag, tills jag ger upp, vilket jag gör väldigt lätt. Så då får jag ringa Bea och gå en runda med henne och så vaknar man upp i morgon med ännu värre ångest över hur mycket man har att göra innan studenten. IT'S KILLING ME

Nehe, nu ska jag gå och köpa mig en riktigt fet chipspåse, sitta och tjocka och vara flottig när man pluggar är väl det bästa som finns, eller? ;P

Ni får ha det så bra alla där ute, pussciao! :)

Kommentarer
Postat av: cindie

Lärarna kan Aldrig planera! Men inte så många veckor kvar! :))

2009-05-13 @ 21:57:41
URL: http://ciiindie.blogg.se/
Postat av: Lina

Nej det kan dem verkligen inte!

Skönt som fasen :)

2009-05-15 @ 13:32:34
URL: http://locoenelcoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0