Killerblick

Skoldagen var världens lugnaste, men att jag tycker illa om min mentor eller!!
Man kan inte alltid vara på topp, mår man psykiskt dåligt någon dag i sitt liv har man väl för fan rätt att stanna hemma? IDIOT!
Skulle även be om ledigt inför Sweden Rock, sicken killerblick hon gav mig. Min frånvaro, mitt liv, mina bekymmer!

Efter skolan åkte jag och Lina S och beställde mat, kebab med mos och vitlökssås som vanligt. Åkte hem till mig och käkade, kirrade lite bensinpengar och så skjutsade jag hem henne till Vittsjö. Körde nerom Hässleholm också och kollade in Siesta, campingen var fullsmockad already! :D
Åkte hem till Markaryd igen, körde upp och pratade med syster en runda, och sen hem.
Nu sitter jag är och är döhungrig, blir snart spagetti med köttfärssås, yummi!
Efter käket blir det plugg, ner en runda och köpa chips sen blir det bara mys.

Puss



Jag vet inte hur jag ska hantera situationen, det gör så fruktansvärt ont! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0