Köra, köra, köra :O

Umgicks med Jessica, Bea och Elin igårkväll. Snackade lite skit sen skjutsade jag dem på party. Körde sen hem och tittade på film med Hampus och Emma. :)
Åkte hem till mig och sov där, myspys. <3

Seg dag som fään idag, sov ganska länge. Gick upp och kirrade lite frukost, sen skjutsade vi hem Hampus och åkte ut till mormor där vi åt fläskfilé och sånt gott.
Blev även en smarrig kaka efterpå. :D
Hem, hämtade Bea och åkte till Sandra. Körde till Jessica och snackade lite. Skjutsade hem Becka till Röckla, sen nu sitter jag och väntar på att jag ska få åka ner till min lilla Hampus. <3

Blir mycket plugg nu så har inte jättemycket tid meed bloggen. Sköt om er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0