Körkort, väla, Danmark

Körkortet klart, sjukt glad och sicken lättnad. :D
Hade uppkörning den 29/4, sjukt nervös och jag har nog aldrig mått så illa och svettats så mycket i hela mitt liv. But I did it! :D Så jag och Bea var ute och cruisade hela dagen.
Blev väla på torsdagen eftersom att jag slutade tidigt. Inhandlade en hel del nya kläder.
Stötte även på 2 olyckor på motorvägen, en påvägen hem och en påvägen dit. Lite småläskigt. :O
Fick vara även vara fyllechaffis så körde ett par vändor till Skånes Fagerhult.

Och igår blev det Danmark. Gick upp tidigt som bara den, hade dock ingen lust alls att åka till Dk. Men blev så i alla fall.
Busschauffören tog bara in 25 st från busstationen i Markaryd, idiotjävel. Så folk fick ta sig dit på alla möjliga olika sätt. :P
Men vi kom fram tillslut i alla fall. Tog båten över och inhandlade lite alkohol. Blev en runda in på Manhattan också, tog Spaniendrinken och sen drog vi vidare ner till stranden där alla andra satt och hällde i sig alkohol. Blev lite snack och även lite töntigt bråk som vanligt.
Åkte sen över till Sverige igen, tog bussen hem. Jag gick till Hampus en snabbrunda, pratade lite. <3
Åkte hem och käkade och sen vidare hem till Ola som höll i fest. Drack dock ingenting och gick därför hem väldigt tidigt.
Fick skjuts ner till Hampus, blev mys framför tv:n. Jag älskar dig Hampus! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha ja när vi var där med fanny en gång i tiden. :D

2009-05-03 @ 16:32:53
URL: http://sandiiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0