Lördag

Vaknade hyfsat tidigt idag av att Louise skickade sms. Därefter ringde Rebecka och skulle lasta av lite grejer som jag skulle ha tills kvällen. Vi åkte till fiket där Emma också väntade. Köpte fika och körde ner till kiosken och satte oss. Myspys.<3 Sen skulle Rebecka och Emma hem.
Jag körde ut till Hannabad en runda och pratade med Louise, plockade lite syrener till mamma, gott luktade dem. ;D
Påvägen hem fick jag hjälpa 2 Malmöbor att hitta till Skärsjövallen, jag kunde inte förklara vägen så dem fick köra efter mig, det uppskattade dem. En god gärning gjord! (A)
Skulle egentligen festat idag, men verkar inte bli något med det. Känner inget sug heller direkt, och har inte hört talas om någon fest, i alla fall inte hos någon jag känner så väl... boooring...

Får se vad som händer...
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0