Soppatorsk ;P

Dagen idag har varit slappare än någonsin. Har bara suttit och degat igenom alla lektioner, och lyssnat då såklart.
Vi fick sluta redan kl. 13.15. Ibland älskar jag skolan. (A)
Jag och Ida gick upp till Emma för att låna hennes bil, kom ca. 4 meter med bilen, sen dog den och vi fick inte igång den.
Jag fick putta tillbaka bilen, medan Ida och Emma satt i, dem kunde inte vara gulliga och hjälpa till heller. ;P Tur att det bara är en liten plåtburk. Jaja, fick i alla fall låna Hampus pappas bil, så vi körde upp till vårdcentralen och gjorde det vi skulle. Jag åkte och plockade upp Rebecka och skjutsade hem henne då det var strul med bussarna. Stackars människor som pendlar varje dag. :O
När jag kom hem stack jag till torget med Emma och Dennis. Emma bjöd på mat. Mycket gott.
Åkte upp till Hampus och pussades lite, han skjutsade mig hem och nu försöker jag plugga lite. Är dock alldeles för trött och har ingen ro i kroppen. Ska snart kila ner och köpa mig en mjukglass, det är jag värd efter att ha skrivit 2-3 rader om upplysningen och romantiken. (A)

Ne, nu pyser jag, ni får ha det så gott, pusstja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0