Stress!

Woops, inte skrivit på länge nu, saknat mig? (A)
Hela denna veckan har jag bara suttit hemma och pluggat, alltså inte haft tid med internet överhuvudtaget.
Slapp vecka eftersom vi bara gått 3 dagar.
I onsdags åkte jag och Bea upp till Ljungby för att titta när Sunnerboeleverna hade skattjakt. Dock inte så kul att titta på, hade varit roligare att medverka, men snart är det ju min tur också. :D
Blev hungrig och körde därför en snabbrunda till Donken, fullproppat med folk, men även vi kom fram till kassan och fick vår mat. Körde därefter hem till Erica som höll i efterfesten. Stannade dock ingen längre stund, inge kul att sitta och glo på allt onyktert folk. :O
Vi åkte hem mot Markaryd med en något tom tank, var väl precis så att vi kom hem med den bensin vi hade. Puuhh...
Åkte hem och bytte om, sen vandrade vi en runda. Gick upp och la mig hos Emma, Hampus ringde mig klockan 4 och ville tvunget att jag skulle komma upp till honom. Fick klä på mig igen och började vandra mot Hampus. Han somnade dock direkt, så kunde lika gärna stannat hos syster och sovit. ;D

Igår torsdag var Hampus bakis så vi låg bara i sängen i princip hela dagen. Kände mig väldigt seg.
Mamma kom och hämtade mig på kvällen. Åkte och solade med syster. Åkte hem och käkade och sen hämtade jag Hampus. Vi hyrde film och körde hem till mig. :)
Tittade på film och mös framför tv:n hela kvällen.

Idag ska jag vara fyllechaffis, isch isch, jag som ville festa. Men det blir mys med älsklingen istället, me like! <3
Sköt om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0