Vilsen ?

Vaknade upp bakis som fan idag, trodde jag, men så kom jag på att jag drack ju ingenting igår och att det bara var en vanlig dunderhuvudvärk. :O

Igår hade TRIGGER spelning på R1:an, rockade fett gjorde dem och var såklart bättre än alla andra! :)
Min roll för kvällen var fyllechaffis, men det fick duga, fick dock inte ett öra av någon, så lite fattig är jag just nu.
Påvägen hem körde jag ner på fel påfart till motorvägen, jag var trött och irriterad och såg absolut ingenting då det regnade så mycket. Så vi hamnade långt in i skogen till slut, vet knappt var vi var. Men till slut kom vi i alla fall ut i Hinneryd. Men vägen tog fan aldrig slut och kunde inte köra mer än 30km/h, max 40km/H, sjukt regnigt och grusväg, ingen bra kombination. :O
Och så kom vi äntligen till Markaryd, slängde av bandets grejer i replokalen och så körde jag och Hampus hem och la oss, var väldans trötta så vi somnade snabbt.

Ikväll blir det fest och jag ska bli onykter, long time ago! :O

Sköt om er suckers :D

Kommentarer
Postat av: eddiio

whaa :D ja hade betalt dricks om vi inte kommit vilsen ;) haha :D

du skulle bett om nått öre hade du fått de vännen :D

va så deckad så ja inte tänkte på de <3

bjuder på glass elr nått nåndag :)

2009-05-11 @ 17:33:23
Postat av: Lina

Du var inte deckad kompis, du var fett med onykter och du satt och skrek och gapade i bilen, jättearg var jag, hahah ;P

2009-05-11 @ 18:52:09
URL: http://locoenelcoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0