Chillidill

Lördagen blev väldigt lugn. Låg hemma hos Hampus på dagen, powernapade i princip hela dagen. Gjorde god frukost med bacon mm. Pappa hämtade mig och jag åkte hem och fixade lite. Åkte därefter ner och solade med bebisen, vandrade liten runda för att komma in till byn igen. Mamsi hämtade mig, och så åkte vi hem och åt kinamat. Namnam*
Duschade och gjorde mig i ordning. Åkte och hyrde film och sen hem till Hampis. <3
Blev tv och mys, tittade aldrig på filmen jag hyrde, gick massa annat gojjs på tv:n. :)
La oss ganska sent. Älskar dig Hampus <3


Dagen idag blir väldigt lugn, funderar på att åka ner och sola, känns som att jag inte får någon färg för tusingen.
Jaja, nu ska jag smyga in i duschen innan någon annan hinner före mig.
Sköt om er, uppdaterar förmodligen senare. :)

I MORGON BLIR DET ULLARED!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0