/

Eftersom att min systers dator inte fungerar som den ska, så kunde jag inte heller uppdatera min blogg. Därav inget kvällsinlägg. :P
Lite bilder tog jag, men det är ju sällan någon som vill vara med på kort så det blev väl inte så värst många. Och ganska suddiga också. ;P
 
Kvällen började i alla fall hemma hos Emma. Lina och Frida kom dit och så fixade vi käk. Bakpotatis med min röra. :) Därefter blev det prat, chips och musik. :)
Sen fick vi besök av lite mer folk. Simon, Robin, Johan och Matte kom också. Snackade massa skit och som vi skrattade. :D
Blev utgång ganska sent, men det var ju inte en kotte ute så det var ingen hit precis. efter en snabbrunda på Bacchu's gick vi upp till syster igen, lyssnade på musik och åt lite makaroner. Namnam ;D
Sen gick vi till Johan på en snabbvisit, men jag blev trött och gick hem.

Tack för en trevlig kväll, trots en död by! :D

Slänger in bilder senare ikväll, eller i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0