Fridamys

Kvällen igår var lugn, precis som resten av helgen kommer att bli. Ingen alkohol, ingen utgång, bara lugnt. :)

Efter jobbet blev det en liten powernap, fick dock inte vara i fred. Telefonen ringde stup i ett och alla bara pratade med mig hela tiden, så blev ingen djup sömn direkt.
Blev dusch och fix hos syster, sen kom Frida. Åkte till Asia Corner och käkade gottgott.
Hon som jobbar på Asia Corner trodde att jag var Sandra och jobbade på Konsum. Jag förklarade att jag och Sandra inte är samma person, inte syskon, utan bara kompisar. Ganska utförlig förklaring, men jag är osäker på om hon förstod. :P
Efter käket åkte vi och hyrde film, körde liten byarunda. Sen hem till syster och kikade. Myspys.
Saknat min lilla Frida. <3
När filmen var slut gick vi ut och tittade läget vid Bacchu's, trots allt folk blev jag inte ens sugen på att gå in. Så vi körde en runda. Sen blev det Shell med Simon och Johan. MAT! :)
Och sen åkte jag till syster och la mig.

Nu ska jag skjutsa mamma, pappa, Pär och Ulla till Gåsamiddagen i Hishult. Full ös! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0