Lucky me, or not?!

Ingen övertid idag, LUCKY ME!
Blev ett par raggarballar med svängdörr när jag kom hem, sen hamnade jag här vid datan så jag fått ett hemligt uppdrag, he-he-he. ;P
Nu har jag i alla fall fått det ur mig, suck on that! :D
Nu tänkte jag kila in i duschen och därefter njuta av att det i morgon är helg igen. Sen är det inte jobb förrän på tisdag för min del, för på måndag blir det Ullared och mys med familjen. ME LIKE ALOT! <3
Vad som sker ikväll mer än att älska att det är torsdag vet jag faktiskt inte, blir väl lugnt precis som alla andra dagar.
Såg precis att Sandiie har försökt nå mig, så får slå henne en plingeling... efter duschen :)

Sköt om er sötnosar :)

No, I won't do that ... Out of control!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0