OMG

Herregud, som det har gått undan på jobbet idag. Vi har jobbat i en väldig fart, men tiden gick ju inte snabbare för det. ;P Jag känner mig i alla fall nöjd med dagens insatser. Ångrar dock att jag inte körde inom fiket på hemvägen och köpte tårta, som jag varit sugen på i 2 dagar nu. Den där smaskiga banantårtan!

Nu har jag precis kommit hem från syster, fick åka dit och duscha eftersom att det bara var ca 18 grader här hemma när jag kom hem. Har inte varit någon hemma på hela dagen, därmed ingen värme.
Men nu är jag ren och "fin" igen och ska snart äta potatis, spetta och hollandäsås, gottit!
Ikväll blir det lugnt, precis som alla andra kvällar, vet dock inte vad lugnt innebär riktigt ännu. Jag har i alla fall köpt popcorn, 2 pösar! ;D

Det är helt okej att ställa krav, men du och dina krav är ju bara patetiska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0