Tripp, trapp, fall :O

Hej gott folk :)

Kvällen igår var lyckad men stressig. Slutade klockan 15.00, därefter fick jag bråttom hem, in i duschen, fixa mig och äta. Och så åkte jag och hämtade Rebecka i Röcklaskogen. ;P
Åkte därefter mot Väla, och det regnade såklart som vanligt när jag kör dit, HATA!
Inhandlade ett par skor, några baströjor och lite smycken, säkert något mer också som jag inte kommer på nu, kommer bilder senare förmodligen. :) Som jag alltid lovar men inte håller, tihi. ;D
När vi kom hem blev det fix och trix sen dags för fest. Korkade upp vinet, gick segt till en början, men väl nere på Bacchu's blev det ett par shots. Klok, och en aning onykter som jag var så snubblade jag ner för trappan ner till dansgolvet, där var dock ingen som tog emot mig, så nu har jag förbannat ont i min axel, något äckligt märke där också, och det ser fan inte ut som ett blåmärke i alla fall. :O
Jag är i alla fall glad över att det inte blev någon mooning igår, haha.
Jag hade en trevlig kväll med Beckis och andra. Blev efterfest hos Johanna och därefter hos någon okänd dude, och när vi skulle följa Eddie en bit hade fiket öppnat, så vi köpte oss en varsin baguett, Robin nöjde sig dock med sin träpinne, haha. :D
Därefter gick jag upp och la mig hos Emma, somnade gott framför tv:n och vaknade vid 7-8 tiden då det var ljust ute, så jag släckte tv:n och somnade om, syster väckte mig och sa att jag skulle lägga mig i sängen ist för hon skulle städa, och så blev det.
Fick gå upp när Cassi och kusin kom hit för att baka lussebullar och snickerskakar. Nu har jag precis duschat och det vankas julmusik och julbak, mycket mysigt. Dags att torka håret och fixa frillen, därefter makeup. ;D

Ikväll vet jag inte vad som sker, kanske korkar upp en vinare eller 2, det hade varit trevligt. Man måste ju ta vara på helgerna, varför vila liksom?

Dags att gå, mormor och moster kommer hit och fikar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0