Tvärtom

Okej, jag får väl erkänna att helgen inte blev så lugn som jag hade planerat. Det blev fest igår i alla fall, helt oplanerat. Frida och Simon kom upp till Emma och höll mig sällskap. Vi korkade upp en vinare, lite problem fick vi dock, då vi insåg att det inte fanns någon vinöppnare. Vi fick ta till skruvar, skruvmejslar och tång, and we fucking did it! :D
Hällde i oss den ganska snabbt, och gick sen vidare för att hämta mer dricka. Fick ta i ett jävla gott vin. :)
Emma och Mattias skjutsade oss upp till Ellans något rökfyllda lägenhet? :P
Det blev massa prat och sen utgång. Inom hotellet och hälsade på Fridas mamma, vidare till Bacchu's, kikade på Golden. Därefter bjöd Emma upp mig och Adde på öl. Robin och Johan var också där.
Blev ingen sen kväll direkt, la mig på soffan när alla gått, tittade på en väldigt ointressant tv, men kunde inte sova. Inte förrän kl. 05.30 i morse gick det en någorlunda bra film på tv, haha. ;P

Idag är jag jättetrött. Har nyss slängt i mig en varm frallebulle, snart kommer släkten och äter god mat. :)
Pappsen fick en stock snus av mig och Emma, nu bidde han lycklig. ;D

Pusstja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0