Bangbang

Helg igen!? :| Fasen vad snabbt veckorna går, man hinner ju knappt att blinka för tusan. :O
Idag har det varit ännu mer stressigt på jobbet, och min huvudvärk har plågat mig genom alla dessa timmar. But I did it! :D
Nu sitter jag här hemma och väntar på att varmattnet ska komma så att jag kan ta en lång go dusch. Gottit. :D
Sen blir det att fira Emma med andra halvan av släkten, och jag ska äntligen få ge henne min dyra present. Måste bara hinna slå in den också. :D
Det bjuds på tacotårta och annat smaskigt, woho!!
Sen blir det mys med Hampis och hans mammi. Johan Falk filmerna och snacks. Ska bli skönt att ta det lite lugnt, jag har ju så himla svårt att koppla av på helgerna.
Nog om dagen än så länge, ni får ha det bra, uppdaterar kanske senare.
Sugochsvälj,trevlighelg!

I morgon är min penicillinkur slut, vilket innebär party! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0