Belöningar

Ja, idag fick vårt "Team" på jobbet en belöning, antagligen för att vi var så snabba och duktiga. (A) - En väldigt stor godispåse fick vi, och då menar jag väääldigt stor! Även om man bara fick ta del av några bitar så smakade det bra, det står ju kvar även nästa vecka, så vi kan smaska på det. :D
Dagen gick väldigt snabbt idag, antagligen för att varje moment av det vi höll på med idag tog sin lilla tid. Goodi.
Men jublade högt, ja det gjorde jag nära klockan slog 15.45. Med all min glädje och lättnad över att veckan var över körde jag hemåt och trodde att jag skulle få duscha och äta, men icke. Hampus ringde och ville att jag skulle hämta honom på jobbet, så då bar det av till Traryd. Där stod han ute vid vägkanten som en vilsen pojke, så jag var snäll och plockade upp honom. <3

Nu har jag nyss ätit och duschat, så nu är det dax för fix och trix inför kvällen. Det blir nämligen utgång (partyt är ännu en belöning efter en hård vecka) med Elin och Rebecka. <3 Och ikväll har jag gott att dricka, så denna kvällen ser jag fram emot.
Nehe, nu ska jag kila och slänga på lite make-up. Ses kanske ute ikväll? :)
Ni andra som inte ska ut, ha en bra kväll vad ni än ska göra. Pusstja!

It was an itsy bitsy teenie weenie.. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0