bihålsinflammation+förkylning

Ne, nu börjar jag bli bitter, nu har jag åkt på en sån jävla förkylning igen, det räcker tydligen inte att jag har döont i bihålorna. :S
Det finns inte tid att vara sjuk, jag måste jobba, jobba, jobba. Tjäna pengar till en framtid ju!
Jobbedagen idag var väldigt tuff. Huvudet har varit tungt, näsan täppt och ögonen har runnit, även halsen har kliat och retats med mig lite. Lagom störigt.
Men jag lyckades ta mig igenom den även om det var något plågsamt. Och nu sitter jag här, nyduschad och fräsch och ska bara ta det lugnt. :)

Skulle träffat Sandra, men min kropp orkar inte, dessutom har jag ingen bil just för tillfället, både mami och papi är iväg. Sköt om er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0