Fyllefredag

Dagen igår var nog den slappaste på länge, fick sluta jobbet redan kl. 12.00. Det trodde jag att man bara kunde drömma om. Men denna fredagen hade vi tur. Gottgott!
Jag och Lina körde till Markaryd och käkade på pastavagnen, stank vitlök som bara den. Därefter lämnade vi in min gamla telefon hos Totte och sen följde Robin med mig och lämnade Lina i Vittsjö. :)
När vi kom hem åkte vi upp till Emma, Robin tittade på när jag städade hennes lägenhet. Såg faktiskt ute som kriget, och eftersom att jag ska ha folk där idag, så kan det ju inte se ut som fan. :O
Efter städandet gick jag in i duschen och fixade mig, handlade lite och käkade. Därefter åkte jag till Ida på förfest, där även Rebecka, Emma och Elin befann sig, myspys. <3
Eddie och Berat fick agera fyllechaffis, det tackar vi för!
Vi landade på Bacchu's, väldigt mycket folk, dock ingen musik som föll mig i smaken denna kväll. Bara några få låtar. :(
Vid stängningsdags åkte jag och Hampus hem, la oss och somnade direkt. :)

Lyckades inte få några bra bilder, dem andra blev helt suddiga. Men som jag nämnde tidigare så var även Ida och Elin med och partajade. <3


Jag fick inte vara med? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0