Hit&Dit

Jaa, det blev en väldigt stressig dag igår. På jobbet var det mycket att göra vilket innebar stress. Efter jobbet hade jag bråttom, vilket innebar stress, puhh..
Körde i rallyfart hem från jobbet, duschade och fixade mig. Jag hann inte mer än hem förrän jag skulle iväg igen. Det var bråttom till Helsingborg innan dem stängde. Robin följde med mig. Det blev först en liten runda inne på Familia, jag som egentligen inte skulle handla något till mig själv, mer än skor, lyckades få med mig lite hem i alla fall. (A) Ett par skor, lite smycken, leggins och en hoodtröja. :)
Efter en runda på Familia begav vi oss till Väla där jag köpte present till syster, och det var fan ingen billig present. (Kan dock inte skriva ut vad jag köpt ännu, då jag vet att Emma är inne och tjuvkikar här ibland) Jag hatar att jag inte kan hålla i mina pengar.
Jahapp, jag var i alla fall nöjd med mina inköp, så vi for hemåt. Träffade Elin, Bea, Rebecka och Johan en liten runda. Sen åkte jag till Hampus och hälsade på en runda i nya lägenheten, mycket mysigt. :)
Sen åkte vi hem till mig och la oss. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0