Knöl

Ett par dagar sen jag var här inne och klottrade nu, och anledningen till det är väl att datan är lite konstig (trots formatering) och att jag helt enkelt haft annat för mig. Men Lina is back, i alla fall idag. :P
Tufft som fan att gå upp om mornarna nu när det är så in i helvetes kolsvart ute när man vaknar. Dessutom får jag ju gå upp lite extra tidigt eftersom att jag har en liten bit att köra.
Värre blir det på fredag då jag åker på mässa i Göteborg, med jobbet. Det blir säkerligen trevligt, men upp tidigt och fixa och dona är ju lagom jobbigt. :O Men jag blir i alla fall upplockad här i Markaryd, lucky me!

Jahapp, i morgon är det dags igen. Direkt efter jobbet kör jag till doktorn för att ta bort knutorna på min handled. Dem poppar upp likt bubblorna i en kokande brunsås. (A)
Sprutor och knivar, det innebär en sömnlös natt, jag hatar sprutor, och det är ju sprutan som är värst, resten av "operationen" kommer jag ju inte att känna av då jag lär vara något avdomnad!

Nehepp, inte tid med detta mer, ska städa rummet sen ladda mobilen med massa ny musik, snajsigt! :D
Hoppas ni har det fint, pusstja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0