Lördagen

Det blev en trevlig kväll igår, trots ovädret. Fast jag måste väl ändå säga att det kunde varit roligare. ;P
Markaryd är inget som lockar längre, det är inget man går igång på. Haha.
Men i alla fall, Robin och Johan kom och hämtade mig i Timsfors, så åkte vi och köpte "groggvirke" och lite annat kladd. Därefter lämnade vi bilen hos Tim och gick sen vidare till Simon.
Vi började dricka, och så tittade vi lite på hockey. ;P Sen kom Elin, wihoo. Finally en brud till. :)
Det blev utgång i det vilda vädret. Vi hamnade på Bacchu's, där det var sådär med folk. Men i alla fall fler än i fredags. Vi kollade läget och åkte sen vidare till Golden och kikade, helt dött så det blev tillbaka till Bacchu's igen. 
Där blev det mycket dans och mat med världens godaste sås, graaoow. 
Sen blev det hemfärd, gick upp och la mig hos Hampus, somnade gott, sen kom han hem och väckte mig. ;P
Älskar dig Hampus.
Tack alla för en trevlig kväll igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0