News

Busy, busy, busy, ja det är vad jag är ungefär hela dagarna. Det är jobb, och sen måste man ju umgås med folk också såklart, kan ju inte sitta och hänga vid min sega data hela dagarna. ICKE!
Igår var jag och köpte mig en ny telefon då min andra hänger sig hela tiden, lite lagom jobbigt.
Det blev en Sony Ericsson W995, och jag är supernöjd. :)
Detta innebär också att jag slipper slänga pengar på att laga min kamera, då mobilen har lika många megapixlar som kameran, tur va?! :D Det innebär även att det kommer att komma upp bra mycket mer bilder här nu, för mobilen glömmer man ju sällan att ta med sig. :D

Nehepp, nu ska jag äta, sen kolla skräckis och hacka tänder, mihi! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0