Party och dött

Ja, kvällen igår blev lyckad, trots att det var väldigt dött ute. Inte en kotte ute ju, knappt.
Kvällen började i alla fall med att Elin kom och hämtade mig, och det blev ett jävla rännande innan vi kunde börja dricka. Först skulle vi inom Konsum och köpa lime till mina öl, blev såklart lite snacks också. Sen skulle vi hämta Simons nycklar så att vi kunde hämta Rebeckas grejer i lägenheten då hon ännu inte anlänt till Markaryd.
Därefter skulle vi köra och lämna nycklarna igen, sen blev det en byarunda, och tillslut stannade bilen utanför Elins bror, finally! :)
Jag fixade det sista på maken, sen blev det dricka, popcorn och Idol. Och så kom även Rebecka och det blev lite mer fart på partyt. Vi dansade, tjoade och tjimmade, haha. Fett med ös.
Simon R körde oss ner till byn, tack för det. Och det var inte p.g.a vår lathet som han körde oss, utan p.g.a att det var förbannat kallt ute.
Vi körde en byarunda och kollade läget på dem olika ställena här i Markaryd, låter coolt va? ;)
Dött på Bacchus, dött på Golden, Marinan tittade vi inte ens in på.
Bilturen slutade på Konsums parkering där vi hällde i oss det sista av alkoholen. Sen började vår lilla vandring mot Golden. Dött som i graven, usch usch.
Men vi dansade och gick loss ändå, kunde dock varit roligare med mer folk.
Runt 2.00 snåret gick jag hemåt med syster.
La mig på soffa och somnade ganska så direkt. :)

Hade ni en bra kväll igår? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0