Party x 2

Det var tufft att stiga upp i morse, trots att jag inte drack så jättemycket igår så hade jag en fruktansvärd huvudvärk. Dessutom blev man ju väckt av en massa sms osv, lagom jobbigt. Men det är väl smällar man får ta en lördagsmorgon när det på kvällen vankas fest. ;D
Jag steg i alla fall upp, syster åkte hem till mamma och pappa men jag låg kvar på soffan en stund till.
Robin skulle köpa frukost till mig så jag skulle gå ner med pengarna till honom så glömde jag att jag ta med mig nycklarna, så jag låste mig ute, och Robin fick köra hem mig så jag kunde hämta extranyckel. :P
Och så kom jag äntligen in, det blev frukost & tv, därefter städade jag lite. Sen åkte jag hemåt.
Blev fix och trix och så hämtade Robin mig igen, jag skulle nämligen ner till Studio30 och hämtade ett Dependpaket. Efter det åkte jag upp till Hampus, mös lite och så skjutsade han hem mig.
Nu sitter jag här och väntar på mat så att jag kan börja ladda inför fest, woho. :D
Ikväll ska jag och Elin ut och svira, förhoppningsvis Rebecka också (vilket vi bestämde igår), men vi lyckas inte få tag i henne. :(
Det löser sig förhoppningsvis.
Nu ska jag äta, sköt om er godingar, puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0