Penicilin

Stannade hemma från jobbet idag, hade sån fruktansvärd huvudvärk i morse när jag vaknade så jag orkade knappt stiga upp. Sov någon timme extra och steg därefter upp och tog en dusch, och åt frukost. Sen åkte jag ner och handlade lite mat och sa hej till syster.
Och så blev det lite städ här hemma också, trots huvudvärken.
Har även varit hos doktorn idag, och har äntligen fått penicilin för mina bihålor, äntligen kanske jag får slippa smärtan. Har gått med detta tillräckligt länge nu.
Hålet i mitt öra har i alla fall läkt, men jag har fortfarande ont, så får se om det kan bli bättre, or else operation.
Nu har jag även fått tid till att ta bort knutorna som plötsligt dök upp på min handled, som gör väldigt ont när jag jobbar. Trött på att ha klibbiga värkplåster som bara åker av hela tiden. :P - Och ja, vem vill gå runt och lukta Jenka?
Hemskt va mycket bekymmer det är med mig då, men snart är dem förhoppningsvis borta. :)
Nu kommer snart Hampus hit, det blir förmodligen sängen direkt eftersom att det är jobbedags i morgon.
Sköt om er sötnosar :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0