Resultat?

Idag blev det upp tidigare än vanligt, fick även ringa och väcka Robin eftersom att han skulle följa med mig till fabror doktorn. Hämtad Robin och sen åkte vi direkt till Ljungby, väldigt halt ute på motorvägen, isch. :/
Men vi kom fram helskinnade. Och in på sjukan kom vi ganska snabbt, fick inte sitta och vänta flera timmar som det oftast brukar vara. Dem röntgade mitt huvud, fick dock lite problem då jag inte hade tänkt en tanke på att jag inte fick ha piercingen i munnen, så fick ta nya bilder, men det gick helt okej. :)
Fick dock inget svar på hur det såg ut idag, utan bilderna skulle skickas till min läkare här i Markaryd, så han hör väl förhoppningsvis av sig snart. Klart att man går och oroar sig. :(
Påvägen hem körde vi inom Donken och åt lite frukost. Jag köpte världens äckligaste cappuccino. 19 spänn för en liten pappmugg med vätska i? :S -0 FOR HELVEDE! Donken som var så billigt förr. :O
Påvägen hem åkte vi inom Herrgårdstoppen, lite godis var jag ju värd när jag varit så duktig. (A) (för det är så hemskt att bli röntgaad.. nooot!)
Sen blev det hem mot Markaryd igen, bytte om, släppte av Robin och körde därefter till jobbet igen.
Blev lunch nästan direkt när jag kom dit ju. Chill.

Men nu är i alla fall denna arbetsdagen över, och jag väntar just nu på att varmvattnet ska komma och att maten ska bli klar. Sen kanske jag susar med Ida och Elin till Hässleholm, men bara kanske. Känns som att min kropp inte orkar idag, inte ens att åka mer bil. Jag tror jag har spenderat tillräckligt med tid i bilen idag, haha. :P
Nu ska jag läsa min nya tidning som damp ner i lådan i morse, sen blir det som sagt dusch och käk.
Hoppas ni haft en bra dag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0