Röntgen

Gårdagen blev väldigt lugn, men det behövde jag. Min kropp är helt slutkörd, och dessutom går jag på penicillin.
Träffade Rebecka en liten snabbrunda på kvällen, och så Robin också. Sen åkte jag hem till Hampus. Tittade på Johan Falk och drack cola. En typisk söndag. :)
Det blev säng i tid, gott.

Idag blev det bara jobb några timmar, då jag hade en väldig värk i bihålorna. Sjukt ont. Så i morgonbitti har jag fått tid på röntgen uppe i Ljungby. Nu blir det ordentligt gjort. Underbart!
Har bara legat hemma och vilat och tittat på tv. Men känner mig fortfarande inte mycket bättre i huvudet. :(
Nu har jag nyss ätit och jag kommer förmodligen att ligga hemma hela kvällen. Finns inte kraft till något annat.
Hoppas att ni mår bra, nu blir det tidning och mys i soffan. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0