Sicket rännande

Gårdagen var ganska lugn. Blev stress, dusch och fix efter jobbet. Åkte därefter ut till mormor där resten av släkten (på mammas sida) befann sig. Det blev god mat och mys. :)
Jag åkte hem ganska snabbt efter att jag ätit. Körde och snackade med Robin och Johan, och sen hem och bytte om. Därefter hämtade jag Rebecka och Elin. Åkte upp till Simon där Rebecka fixade sig. Skjutsade Robin, Johan, Simon och en dude till på party. Sen drog jag, Rebecka och Elin ut och dansade. Jag var dock nykter p.g.a att jag går på penicillin.
Kvällen var sådär kul, men det gick. Drog till shell med Matte, Henke, Kalle och Jerry. Trevligt. :)
Kom hem ganska sent och slängde mig direkt på soffan och somnade gott. :D

Skönt att slippa vakna upp bakis, hatar det. Syster kom in och väckte mig och hade gjort te och plockat fram frukost. Mumsigt. :D
Nu har jag precis duschat och fixat mig, vad som händer sen vet jag faktiskt inte. Sköt om er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0