Skrattvärk

Gårdagen var helt underbart rolig. Efter min långa vilostund på soffan åkte jag hem och käkade, och sen lämnade jag mat till Hampus, gosade även med honom en liten stund. <3
Efter det åkte jag till Sandra, satt och pratade, och så blev jag bjuden på jättegod mat. Tack familjen Vidigsson. :)
Efter en trevlig måltid körde jag och Sandra hem till mig där jag bytte om, vilket tog sin lilla tid. Jag börjar få slut på idéer med hur man ska matcha mina tråkiga kläder nu, så dags för en shoppingtur snart igen.
Vi åkte därefter hem till syster och fixade oss lite och sen vidare hem till Rebecka. Emma, Elin, Henke och Woronin var också där, mycket trevligt. Som vi skrattade. :) Lite senare kom Eddie, Joel, Robin och Per. (Och nu har jag träningsvärk i magen, efter gårdagens skrattande)
Robin och Johan kom även och pratade lite skit med mig.
Efter ett par timmar hemma hos Rebecka drog vi ner till byn, Sandra fick ta bilen tillbaka med tanke på att jag tog mig en cider, blev så himla sugen när alla andra satt och drack.
På Bacchu's blev det dans till väldigt blandad musik. Men det var trevligt. Gick dock hem direkt när dem stängde, brukar bli så. Man hinner ju inte bli riktigt utvilad nuförtiden, det finns inte tid.
Blev mys med älskling framför tv:n.

Men kvällen igår måste göras om, längesen jag skrattade så mycket.
Tack Rebecka mfl. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0