Svullo

Arbetsdagen är över och min läkare har äntligen ringt angående mina röntgenbilder. Bilderna såg bra ut, var bara lite svullnader i bihålorna, vilket jag känt av en hel del. Men jag ska fortsätta med min penicillin och upphör inte mina problem så blir det troligen ännu en kur, dock en annan sort.
På ett sätt hoppades jag på att dem skulle hitta något på röntgenbilderna, så att man liksom kan sätta fingret på vad som faktiskt är fel och göra något åt det. Visst bihålorna var ju svullna men känns som att det är något mer. Men jag får helt enkelt lita på min läkare. Men jag är ändå glad att det bara var bihålorna. (Bara och bara, pain som fan)

Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen för att sen åka ner till syster som fyller år idag. Blir att fira henne och fika lite. Hon får dock inga presenter förrän på fredag, har faktiskt inte hunnit köpa något ännu. Så det blir Familia i morgon.. igen. ;P
Har ni några tips på vad jag kan köpa till henne, hatar att köpa presenter. ^o)
Blir troligen en lugn kväll med film efter det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0