Tacotårta

Någon långdusch blev det inte igår innan jag skulle på kalas. Det var visst fler i familjen som skulle duscha efter mig, så det fanns inte tid. :/
Det blev fixochtrix och sen åkte jag ner till syster, och gav henne presenten. Hittade dock inget presentpapper hemma, så jag virade in den i ett överkast. (A) Ja, jag köpte en stor tavla till henne, för er som var nyfikna. :)
Och hon blev jätteglad. :)
Alla hade kommit när jag kom så vi högg in på maten direkt, tacotårta, det rekomenderar jag starkt. Mycket bättre än tacopaj.
Efter det kilade jag och Klara och hyrde film, sen drog jag ut och sa hej till Robban och Johan. Därefter åkte jag hem till Hampus och mös som jag skrev i mitt tidigare inlägg.
När filmerna var slut åkte vi hem till mig och la oss. :)

-OCH IDAG BLIR DET FEST!!
Trots att jag gått och blivit sjuk :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0