The studio

Ja, igår blev det The Studio med tjejerna. Sicken stressig dag, och fy sicket humör jag var på ett tag. ;P
Jag fick skynda mig hem från jobbet, skynda mig att packa, skynda mig att duscha, skynda mig att göra det ena och det andra, folk ringde och störde och jag skällde. Och ni som ringde igår, det var inte er jag var arg på, så ni behöver inte ta illa upp. :)
Jag åkte och plockade upp Rebecka, sen kom Elin och Emilie och hämtade oss och vi styrde mot Malmö. Som tur var hade vi GPS, annars hade vi nog aldrig hittat till Turning Torso där fotograferingen ägde rum.
Men vi kom fram, trots felkörningar. Elin körde av någon konstig anledning in på en fil där endast bussar fick köra, och vi fick stå och vänta ett tag innan vi lyckades komma ut från denna busskaos. Men till slut kom vi i alla fall fram, och t.o.m en halvtimme för tidigt.
Vi tog hissen upp ( som gick i 190, haha ) till 12:e våningen, och registrerade oss. Därefter blev vi sminkade, kändes lite festligt faktiskt. :)
Sen var det dags för fotografering, gick snabbare än vi trodde och vips så var vi färdiga.. efter 3 ombyten i alla fall.
Sen tog vi en fika under tiden som vi väntade på att få se bilderna. Och ja, vi blev väldigt nöjda med dem flesta, så jag tog alla. :D
Sen var det dags att köra ut i stora staden Malmö igen, sicken röra. Ombyggnad och konstiga vägar/skyltar som man aldrig sett förut. Men vi klarade oss, det var dock en skumpig tur och många snurrochvridochvänd.
Påvägen hem körde vi inom Donken, vi var väldigt hungrig efter en heldag i studion.
Tack för en trevlig dag tjejer, och tack för att ni ville följa med mig. <3

Lina Nilsson




Kommentarer
Postat av: sandra

Åh nu är jag jätte spänd på att se dom. :) <3

2009-10-08 @ 08:37:13
URL: http://sandiiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0