20 år

Ja, helgen har varit nästintill underbar faktiskt. I fredags var jag ju som sagt ledig, steg upp redan kl. 07.00 för att köra till syster och lämna bilen. Låg och tittade på tv en stund och sen sov jag ca 2 h. Sleten som fan.
När jag vaknat körde jag hem och fixade mig och gjorde grillspett och förberedde allt inför kvällen.
Kl. 19.00 kom alla, nästan i alla fall, någon kom lite senare, men sånt får man ju räkna med.
Vi började med lite mat, klyftpotatis, grillspett och massa, massa vitlöksås och även tsatsiki. :D Efter det drack vi och pratade massa, sjöng och hade trevligt. Det blev även efterrätt. Glass, maränger, hallon och grädde, och givetvis en massa snacks på det.
Lite senare åkte vi ner till Bacchu's och firade. Dansade som bara den och jag hade en väldigt trevlig kväll.

Tack tjejer för att ni gjorde min kväll, och tack för dem fina presenterna! <3

Och på lördagen fortsatte såklart firandet. På kvällen hade vi släktkalas, och huset fullt. Det blev god mat och massa dryck och givetvis många fina presenter. När vi partajat klart här hemma fick jag, Hampus och Daniel skjuts hem till Simon där festandet fortsatte. Blev dock kortvarit för min del. Åkte ner till Bacchu's och kollade läget, sen drog jag, Jeppe och Robin hem och lagade lite mat, sen kom Hampus upp. J & P drog hem och jag och Hampus la oss framför tv:n en stund, sen kröp vi till kojs. :)

Och idag, den stora dagen, jag fyller 20 år! ;P
Vaknade upp bredvid älskling, mös och sen åkte vi hem. Mormor o.c kom hit och käkade rester, och nu har vi precis fikat. Jag ska snart åka ner till Hampus då det blir bio för vår del ikväll.

Tack för denna helgen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0