För en gång skull...

...så har jag gjort något med min dag.
Lika trött på jobbet idag också, tur att man skiftar maskiner hela tiden så att man inte sitter och somnar. ;P
Annars gick dagen snabbt. Drog direkt hem och duschade och fixade mig. Sen tog jag en kebabrulle med Robban och Dennis och pratade lite skit. Därefter skjutsade Robin mig upp till Bea, och så körde hon och jag vidare upp till Ljungby. Bea skulle fota till pass/leg, och jag skulle köpa lite nytt smink. Och så var det gjort.
Körde inom McDriven på vägen hem också, sen var det rally hem. Åkte och tittade när pojkarna sköt med potatiskanon, dem försökte skjuta på vår bil, men päran kom inte mer än någon meter. SOPOR! :)
Vi körde hem till Bea och lämnade bilen, sen skjutsade Matte mig hem, taack!

Nu har jag precis tagit en dusch och skjutsat hem syster. Fixa jobbemackor och sen sova. :) Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0