Händelserikt? - Nej

Nej, det händer faktiskt inget häftigt i mitt liv just nu, mer än att jag jobbar och att jag fyller 20 om ca 2 veckor, dn 25 april. Det ser vi fram emot, eller? - Nja, inte direkt faktiskt, känner inget större behov av att gå till systemet när andra kan göra det åt mig? ;P

Dagen idag har varit väldigt tråkig. Ville bryta ihop så trött jag var på jobbet, då jag inte fått någon vidare bra sömn. Jag har sovit mindre än 8 h på två dagar, och det känns inte okej om man börjar kl. 5.15 på mornarna. ;P
Ikväll måste jag göra mitt bästa för att komma i säng i tid, inte lätt alla gånger.
Nehepp, nu ska jag återgå till mitt bloggläsande och min cola. Mer orkar jag inte göra när jag jobbar som jag gör denna veckan. ;P

Sköt om er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0