Krasch

Jaaa, det har hänt en hel del sen sist. Men nu är det ju så att jag kan inte hantera datorer, och min dator har kraschat igen. (A) Nu har jag lånat en dator, vet dock inte hur länge den förblir min, men jag ska göra så gott jag kan med bloggandet. ;P

Vi måste i alla fall nämna att Bea gjorde en ursnygg entré på Bacchu's förra helgen, mer än så säger jag inte. Men det är i alla fall något vi kommer att skratta gott åt resten av livet. :)
Dem senaste partyhelgerna har varit ganska så perfekt, det gillar vi. Lagom dricka, bra folk och väldigt trevligt. :D

Nu sitter jag här och borde egentligen sova. Är galet trött, men eftersom att jag inte suttit vid datan på evigheter känns det som, så är det ganska svårt att slita sig. Illa illa. Eftersom att jag ska upp kl. 4.00 så är det nog bäst att jag kryper till kojjs nu.
Sov gott alla godingar där ute. Pusstja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0