Långfredagen

Äntligen min tur att fira lite. Började dagen med att stiga upp tidigt och gå till Diddi. Satt där i 4 h. Färgade och klippte håret. Skönt att den där hemska utväxten är borta nu. :)
Därefter körde jag hem, käkade lite och så plockade jag upp Bobban och fixade lite alkohol och så.
Städade lägenheten lite snabbt och därefter körde jag ut till morfar, där alla goa släktingar befann sig.
Det blev massa god påskmat, och magen var inte lite svullen när man var klar. Jag åt och pratade lite, sen körde jag hemåt igen. Hämtade Bobban, och så åkte vi upp till lägenheten och började dricka lite smått. Sen ramlade resten av folket in. Spelade Med andra ord och krängde popcorn och alkohol.
Sen blev det utgång, gick till Bacchu's. Dansade galet mycket, sen var det dags att mucka gräl med några äckliga britter, isch isch!
Därefter åkte vi till Shell, käkade gott sen hem igen. Lite "efterfest" sen åkte folket ut och jag gick och la mig. :)

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0