Laserdome

Justfan, glömde berätta att vi var och spelade laserdome i lördags. Jag, Hampus, Kim, Dante, Jossan, Macke och Simon. Vi körde till Helsingborg. Och när vi kom dit så fanns där ingen ledig tid till oss, så vi fick vänta i lite drygt 2 h innan vi kunde spela. Under den tiden gick vi och käkade på någon flottig kebablåda, usch usch.
Sen gick vi tillbaka dit där vi skulle spela laserdome och spenderade lite pengar på spelmaskinerna under tiden som vi väntade på att det skulle bli vår tur. ;P
Och så var det vår tur att skjuta lite. Det var kul som fan, men jag vet inte hur många ggr jag sprang in i väggarna. Blev ju helt svart på vissa ställen, och PANG, så fick jag lite ont i pannan och knäna, men sånt överlever man, så jag sprang vidare.
Hade en liten tönt efter mig hela tiden, en kille som sprang efter mig hela tiden, skitful, han måste ha känt sig trygg med mig, med tanke på att jag var så grym. (A) - NOT! ;P

Jaja, ville bara berätta det i alla fall, sjukt kul dag, blir snart repris med ännu mer folk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0